Asunto:[aulainf] 1 a 1 i proxys
Fecha:Miercoles, 2 de Septiembre, 2009  15:05:32 (+0200)
Autor:Josep Pujadas i Jubany <josep @.......cat>

Hola!

http://groups.google.com/group/eltermometretic/browse_thread/thread/b788dab91
a49af8e es parla dels proxys en el projecte 1 a 1.

Em pregunto com es poden fer les coses tan malament ... Primer no hi havia
proxys, després quan alguns vam dir que com és que no hi eren en van
posar ...

I és la segona vegada que ens encolomen proxys propieraris. El primer va ser
el Cisco510 i ara és OpteNet.

Des fa anys que faig servir squid, gràcies al primer squid que em va muntar
el llavors PIE, concretament en Marc Guri. Vaig baixar la màquina a Via
Augusta i em van instal·lar un Red Hat ...

Ara tenim una distribució del Departament, LinKat, que pot fer perfectament
de proxy. Com és que ens deixem encolomar una solució forània, de peatge?

Quan costa això? Com s'ha decidit? Qui ho ha decidit?

A reveure,

Josep Pujadas i Jubany
Professor de Tecnologia
Coordinador TIC de www.bellera.cat