Asunto:Re: [aulainf] Fwd: [mcsocis] Proposta de formació pel 1r trimestre 2009-2010
Fecha:Martes, 1 de Septiembre, 2009  20:08:25 (+0200)
Autor:Joan de Gracia <jdegra25 @.....com>

Gracies Jordi ja que jo NO he rebut aquest escrit tot i q ue soc soci des de fa temps i he sigut vicepresident d e l 'aeic.

No crec que es tracti de cap error (a questa excus a ja l'he sentida fa temps).

Demano a la Jun ta mes serie tat a l'hora de fer els enviaments als socis.

Tambeus di re que un curs de 30 hores (90 eur) es pot pagar si la te matica es especifica pero que cursos introductoris NO s'h an de pagar a aquest preu ja que no hi haura ningu.
Fa t emps que l'aeic hauria hagut de cercar d'altres fonts de finan莽ament a banda de la subvencio de Departament.< br>
Per a quan el canvi de rumb de l'associacio? fins quan ha ure m d'aguantar aquesta pantomima?

Falten idees , falta un c anvi d'aires. I ara que la formacio sembla "tocada" qu e l i queda a l'associacio?

Finalment, els curso s que ara va ldran 90 eur. son els mateixos d'aquest estiu.

Joan de Gracia