Asunto:Re: [aulainf] Re:[aulainf] Campus Virtual
Fecha:Sabado, 29 de Agosto, 2009  23:45:27 (+0200)
Autor:AGS <aguillamet @...........org>

Doncs, suposo que no fem res diferent al que ja fan la majoria de centres.
Tret d'algun cas molt especific com és en algun treball de recerca on es fa
el seguiment online, gairebé tot el demés són suports a determinades
assignatures, cv, etc., des de eso a batxillerat.
De fet, solament depčn del professor decidir quin és el nivell d'implicació
entre l'entorn virtual i el presencial en la seva assignatura. Per a cada cas
pots trobar diferents opcions.
Sobre el tipus de material que hi ensenyem te'n pots fer una idea si vas a les
"aules virtuals" que tenim a la portada web del nostre
ies.(http://www.iesgiligaya.cat). Veurās que els tipus de cursos van des de
aules de tutoria, de treballs de recerca, espais de comunicació de solament
alumnes, cursos de prova, o cursos de suport a assignatures convencionals.
--
Salutacions.
Artur