Asunto:Re: [aulainf] Re:[aulainf] Campus Virtual
Fecha:Sabado, 29 de Agosto, 2009  14:30:28 (+0200)
Autor:Xavier Vilamanya <xvilamanya @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21540 (escrito por AGS)

Mercès Artur, a veure si algú més n'opina.

Quin tipus de matèria hi ensenyeu? És a dir, material de suport d'assignatures o una assignatura concret online, un crèdit variable, etc?
Mercès de nou.

Xavier

2009/8/29 AGS <aguillamet@iesgiligaya.org>
Hola.
Que jo sàpigui, el campus de la UOC, tal com es troba en la mateixa UOC, no es
lliure. Si ho fos, jo ja l'hauria substituit pel Moodle.
D'entre els entorns lliures, el que hem va més bé es el Moodle.
No podem comparar un entorn de treball accessible per tothom (amb les seves
mancances) amb altres entorns, que encara que siguin molt bons, no els podem
tenir disponibles per ser privats.
Una altra cosa força interessant es el BSCW per a entorns de grups de treball
(no aules) que podem trobar a http://www.bscw.de/english/bscw_software.html.
--
Salutacions.
Artur.