Asunto:[aulainf] Re:[aulainf] Campus Virtual
Fecha:Sabado, 29 de Agosto, 2009  14:15:02 (+0200)
Autor:AGS <aguillamet @...........org>
En respuesta a:Mensaje 21537 (escrito por xvilamanya)

Hola.
Que jo sāpigui, el campus de la UOC, tal com es troba en la mateixa UOC, no es
lliure. Si ho fos, jo ja l'hauria substituit pel Moodle.
D'entre els entorns lliures, el que hem va més bé es el Moodle.
No podem comparar un entorn de treball accessible per tothom (amb les seves
mancances) amb altres entorns, que encara que siguin molt bons, no els podem
tenir disponibles per ser privats.
Una altra cosa forįa interessant es el BSCW per a entorns de grups de treball
(no aules) que podem trobar a http://www.bscw.de/english/bscw_software.html.
--
Salutacions.
Artur.