Asunto:[aulainf] Campus Virtual
Fecha: 28 de Agosto, 2009  18:24:39 (+0200)
Autor:xvilamanya <xvilamanya @.....com>

Bona tarda a totdon i tothom, vaig veient que, qui més qui menys, empra el Moodle com a Campus Virtual. La meva pregunta és per què aquest i no un altre? És perquè és lliure? Hi ha altres raons? Jo l'he mirat i sempre m'ha agafat un nosequè que em provoca ganes de no emprar-lo. Potser ningú m'ha explicat la seva filosofia de funcionament o tinc en ment el de la UOC (on he estudiat alguna cosa) i un altre i el veig ferregós. Quina n'és la vostra opinió? Mercès, Xavier