Asunto:[aulainf] C+opia de seguretat
Fecha:Miercoles, 29 de Abril, 2009  20:56:48 (+0200)
Autor:Carles M. Bosch <cmbosch @.....es>
En respuesta a:Mensaje 21354 (escrito por =?UTF-8?Q?Francesc_Fern=C3=A1ndez?=)

´╗¿

Hola, a veue si m'ajudeu. Tinc un notebook sense unitat de CD, ni disketera pero amb dos ports USB i voldria fer una c├▓pia de seguretat.El sistema operatiu ├ęs WinXP. Fa temps recordo que feia c├▓pies de seguretat amb el Gohst (tinc per casa la versi├│ 6.5 i em penso que tamb├ę la 7...les hauria de buscar, pero recordo que quan intentava fer c├▓pies amb el windows arrancat donaven problemes i el que tenia que fer era arrancar des del diskette o des del CDROM i llavors si que em deixava. Ara no tinc aquests dos elements per├▓ penso que podria rec├▓rrer al USB, per├▓ no recordo com ho feia. Alg├║ em podria dir PAS a PAS com treure una imatge de tot el disc tal com la tinc ara i guardar-la per restaurar-la si hi ha algun desastre? Com puc solucionar-ho, algun suggeriment i algun programa que pugui obtenir facilment i em pugui servir? Al Ghost ja li he perdut la pista, pero el diskette del 6.5 el tinc localitzat. B├ę...alg├║ em pot donar resposta a com fer-ho....?...pero sobretot pasito a pasito, eh... Gr├ácies per endavant!

Ah, ...i  em sumo als que demanen que es mantingui aquesta llista si us plau..no deixem que mori.

Carles