Asunto:Re: RE: [aulainf] Llibres digitals
Fecha:Miercoles, 29 de Abril, 2009  11:14:24 (+0200)
Autor:jvirgili <jvirgili @....cat>

Bon dia,

pel que vaig seguint del fil sobre els llibres digitals, hi ha "coses" que no entenc.

al meu centre , d'un dia per l'altra se'ns van presentar per aplicar el Projecte Heura. Fins aquí, millor aix˛ que res. Ara estem en el moment d'Avantprojecte, per˛....

Com dieu, el fet que en un futur (esperem que no massa futur) si es multipliquen el nombre de portÓtils, la xarxa elŔctrica aguantarÓ?  Per quŔ dic aix˛, doncs,... perquŔ el primer pas del Projecte Heura que és el tenir una Xarxa elŔctrica certificada d'acord a uns parÓmetres establerts, segons els mateixos membres que porten el Projecte, no es van complicar la vidamirant de que es complís aquesta part del Projecte perquŔ segons ells no hi ha cap centre que compleixi les condicions elŔctriques, .

doncs si ara amb poquets ordinadors no es compleix que passarÓ quan s'augmenti la dotació i ús?

Jordi Virgili
CEIP Rocabruna
Les Borges del Camp