Asunto:Re: [aulainf] Llibres digitals
Fecha:Miercoles, 29 de Abril, 2009  08:52:56 (+0200)
Autor:Sergi Tur Badenas <sergi.tur @...edu>

En/na Dr. Joan de Gràcia ha escrit:
> Sergi, < br> >
>
> Em sembla correcte. Com ens hi posem? Fem una wiki? H o f em en forma de
> manifest?

La veritat és que jo no conec els detalls del tema del llibres digitals. L'úni c que conec és el que vosaltres heu explicat a la lli sta .

Jo simplement faria un escrit/correu ele ctrònic exp licant en que no
esteu d'acord. No crec que ca lgui una wiki... Simplement que algú que
conegui el te ma (potse r fent un recull del dit en aquesta llista) que
faci un correu i l'envii a la llista.

També s'ha uria de deci dir a on enviar el correu...

Salutacions,

--
Serg i Tur http://acacha.dyndns.org/mediawiki