Asunto:Re: [aulainf] Llibres digitals
Fecha:Miercoles, 29 de Abril, 2009  00:07:58 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21357 (escrito por Darío Castro González)

Hola Dario,

Jo també estic molt emprenyat sobre el tracte que està donant el
projecte 1 a 1 a la Linkat.

Bé, suposo que tots vosaltres heu vist com s'està duent a terme el
projecte i que les explicacions que donen no toquen de peus a terra.

Espero que cap centre prengui mal amb aquesta iniciativa.

Joan de Gracia

En/na Darío Castro González ha escrit: