Asunto:[aulainf] servidor proxy2
Fecha:Martes, 28 de Abril, 2009  10:02:34 (+0200)
Autor:marti <marti @......cat>

Hola,

Torno ha enviar aquest missatge per segona vegada, semble que no ha
arribat a la llista

Disculpeu les molèsties.

Fins aviat

Martí
Hola

A casa per l'us personal i ha 4 ordinadors, tots ells en xarxa i
connectats a internet.

Tinc una línia adsl amb ya.com de 3Mb i per la zona on visc no hi ha cap
empresa proveïdora que, de moment, m'ofereixi més.

Ara fa poc m'he comprat un ordinador nou, porta el Windows Vista.

Amb l'ordinador vell voldria crear un servidor proxy.

Algú pot dir-me on puc trobar informació? que no sigui massa complicat.

agraït.

Fins aviat

Martí