Asunto:RE: [aulainf] Llibres digitals
Fecha:Martes, 28 de Abril, 2009  14:01:31 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....com>

Hola josep,

Esta a l'apartat de discussio de la wiki del projecte 1 a 1 (ara no disposo de la url, sorry).

Les respostes que estan donant evidencien que el projecte es nomes fum. No dic que la idea no estigui be, pero no veig inversio per part del projecte ni de ningu.

Tal i com dius, no tenen ni idea del que es un centre.

Joan de Gracia