Asunto:Re: [aulainf] Mireu quŔ passa a les esp anyes
Fecha:Martes, 28 de Abril, 2009  08:13:07 (+0200)
Autor:IES Magrat <iesmalgrat @.....com>

Hola Pep,

Be Pep, em sembla que el gran M$, s'esta posicionant en tot aquest afer,
i com sempre els seus brašos són molt llargs i a la gran España els
donaran mini PC's, amb els seus S.O. i aquí ens faran comprar a
professors i alumnes mini PC's o PC's amb el seu S.O.

Un apetita diferencia, jajajaj, a ells els hi donen, a nosaltres ens els
fan comprar.

Per quŔ dic aix˛? d'on ho he tret? ..... digueu-me malpensat per˛, es
una sensació que trec de:
* Qui son ets partners de digital-text?
http://www.digital-text.com/es/partners.htm
* Quin S.O. surt per la documentació de llibres digitals?
http://imae.wikispaces.com/LlD-PiR-L#P3
* Hi ha alguna referŔncia a Linkat en tot el projecte? NO!!!
* Qui es rumoreja que donarÓ els credits, i per tant vendrÓ els
ordinadors.. La Caixa.

Amb tot plegat, suposo que la gran hombre imposarÓ que tot el sistema
sigui poc compatible amb programari lliure.

Tot plegat em fa pensar que ens esperen uns quan anys incerts, com ja fa
temps que es veu en educació, o no hi ha una clara opció, suposo que tot
plegat per pressions poc clares.

El que si hi ha molt cal es una manca total d'euros per invertir en
educació.

Digueu-me malpensat, per˛ esperem a com evoluciona tot plegat en el temps.

Josep M SardÓ
Coordinador InformÓtica
IES Malgrat