Asunto:Re: [aulainf] Llibres digitals
Fecha:Martes, 28 de Abril, 2009  08:35:38 (+0200)
Autor:Rosa Maria Trias <rmtrias @.....com>

Per el que veig, potser seria bo posar aquestes preguntes dins del projecte

http://imae.wikispaces.com/message/list/home

i així podem tenir respostes més concretes. Ho anava a fer jo perō crec
que és millor que ho traspassis directament tu, no?

Bon dia

Rosa Maria Trias

En/na Dr. Joan de Gracia ha escrit: