Asunto:Re: [aulainf] Llibres digitals
Fecha:Martes, 28 de Abril, 2009  08:03:54 (+0200)
Autor:=?UTF-8?Q?Dr=2E_Joan_de_Gr=C3=A0cia?= <jdegra25 @.....com>

Hola,

No sé si riure o emprenyar-me.

Definitivament, pel que fa la part tècnica és una presa de pèl tant
pel que fa la forma de funcionament del SAT (no em serveix allò que
qui més sap ajudi a qui menys sap). Tampoc estic d'acord amb que no
han d'existir petits centres de càlcul com ell anomena. Ja he comentat
que la demanda d'ample de banda hauria de requerir un sistema moodle
al centre i que els continguts digitals es trobin allotjats en aquest
sistema. La connexió 24x7 es basa en un sistema de múltiples
connexions a Internet balancejades.

Ho sento però tècnicament s'estan "fotent" de nosaltres.

Per evitar malentesos, no dic que el pas del llibre de paper al llibre
digital no s'hagi de fer sinó que amb la filosofia actual (la del
projecte 1 a 1) és una presa de pèl.

Ho sento però si hagués vist alguna proposta interessant us ho hagués dit.

Bé, espero que les coordinacions informàtiques ho tinguin clar i que
així es pugui transmetre als claustre. Sinó correm el risc de cremar
el professorat...

Per cert, a que no sabeu de qui serà la culpa si el projecte falla? ;-)

Joan de Gracia

El 27/04/09, IES Magrat <iesmalgrat@gmail.com> ha escrit: