Asunto:RE: [aulainf] Llibres digitals
Fecha:Lunes, 27 de Abril, 2009  13:16:24 (-0700)
Autor:Josep Mejias <josepmejias @.....es>
En respuesta a:Mensaje 21340 (escrito por Dr. Joan de Gracia)

Hola Joan,
   Coincidim en la majoria dels dubtes que planteges. Ordinadors personals a tots els alumnes del centre és tot un repte, que ha de funcionar en tot moment si l'alumne ha de disposar d'aquest contingut per avaluar-se.
   Aquests dies els centres interessats estan fent claustres per decidir si es tira endavant aquest projecte del llibre digital. Alguns davant de tants dubtes no s'han acabat de decidir.
   Crec que caldria deixar clar aquests interrogants, no podem disposar en la mateixa xarxa de centres docents, d'instituts amb continguts digitals gratuīts i d'altres no.
Fins ara,
Josep Mejías