Asunto:Re: [aulainf] Sobre la llista aulainf
Fecha:Lunes, 27 de Abril, 2009  22:06:43 (+0200)
Autor:aserran2 <aserran2 @....cat>

És per aix˛, entre moltes altres coses, que no ha de desaparŔixer la llista.

http://imae.wikispaces.com/message/view/home/11423365

Suposo que la majoria de coordinadors poden opinar sobre el tema i el lloc més adient sembla que és la nostra estimada llista.

Em sumo a la opinió de que els Joseps (Mejias i Pujades i viceversa) gestionaran molt adequadament aquesta llista, que recordem ha estat de molta ajuda a tots tan sols amb la seva lectura.

Jo el que voldria és canviar el meu correu on rebo els missatges de la llista perque el tinc per xtec i tot m'arriba molt tard, duplicat o no arriba.

Per cert, del link anterior proposo fer un fil de llista independent.

Fins aviat,

Toni Serrano