Asunto:Re: [aulainf] L'opinió d'una sueca de la LEC
Fecha:Lunes, 27 de Abril, 2009  09:28:24 (+0200)
Autor:Rosa Maria Trias <rmtrias @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21330 (escrito por IES Magrat)

Ja que hi som, poso l'enllaç corresponent a les TIC

http://www.parlament.cat/portal/page/portal/pcat/IE04/IE0406/IE040603?p_cp1=298695&p_cp2=tot&p_cp3=2&p_cp22=cerca

Rosa Maria Trias

En/na IES Magrat ha escrit:
Hola,

m'ha arribat aquest enllaç via un sindicat, i m'ha semblat força
interessant com a reflexe del que passa actualment amb els polítics i
l'educació.

ja se que no té gaire a veure amb la informàtica o molt, aixx, ... però
no he resistit.

http://www.parlament.cat/portal/page/portal/pcat/IE04/IE0406/IE040603?p_cp1=301573&p_cp2=301746&p_cp3=4&p_cp22=cerca

Josep M Sardà
Coordinador Informàtica
IES Malgrat

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informàtica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMÀTICA
1. Per un programari lliure i en català
5. Suport tècnic i reconeixement coordinadors/es d'informàtica
| Participa als Fòrums d'Informàtica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fòrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fòrum ofimàtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

aulainf-baja@...
Ens trobaràs a http://www.aeic.es