Asunto:RE: [aulainf] Sobre la llista aulainf
Fecha:Lunes, 27 de Abril, 2009  08:19:32 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....com>

Hola,

Penso que entre tots els socis hauriem de fer canviar el parer de la junta. Penseu que els queda nomes 1 any de mandat i torna a haver-hi eleccions. No trobo be que per una decisio mal presa es carreguin la llista.

O be s'inverteixen recursos a la llista (es a dir pasta) o be que la gestioni una altra persona.

Potser val la pena que els socis i no socis enviem un correu a la presidencia demanant que dignifiquin la llista.

Salvem l'aulainf!

Joan de Gracia