Asunto:RE: [aulainf] Campanya Navega en catalā
Fecha:Lunes, 27 de Abril, 2009  08:23:07 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....com>

Hola,

Ahir varem posar el giny al portal www.eltermometretic.com

Ara be, no estic gaire content de l'efecte negatiu que te el fet de no incloure GNU/Linux. De fet es el sistema operatiu que millor cuida el catala, tant el sistema com el navegador els tens en catala. Tot i que no seria necessari posar-lo al portal (tal i com passa ara) es convenient per la lectura adversa que es pot fer.

Espero que hi dediquin 2 minuts a modificar la pagina.

Joan de Gracia