Asunto:Re: [aulainf] Sobre la llista aulainf
Fecha:Lunes, 27 de Abril, 2009  00:26:58 (+0200)
Autor:Pep Nogueras <pepnogueras @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21331 (escrito por Josep Mejias)

Hola a tothom!

Tot i que ara no sóc soci de l'AEIC, en vaig ser soci fundador, i de la llista en soc membre des del dia que en Josep  Pujades em va comentar que un "profe" de La Bisbal l'havia creat (Una abraçada Josep Mejias!). Tot i no fer gaire temps, es va crear al segle passat! :·)

Jo he après molt i crec que el conjunt de missatges i comentaris que hi ha escrits són d'un valor incalculable. Em sabria greu que ara desaparegués, cosa que veig pràcticament impossible, sóc optimista de mena.

Ara bé, el que em sabria greu que es perdés, és l'esperit de lliure pensament i independència respecte al nostre "estimat" Departament que sempre hi ha hagut en aquest espai d'opinió i reflexió. Des del moment de la seva creació sempre s'han respectat les idees de tothom, hi ha hagut discussions molt intenses, amb més o menys encert, però  totes ens han ajudat a créixer i formar-nos opinions més consolidades.

També crec que la llista sempre s'haurà de mantenir totalment independent del Departament i de l'Xtec, és la manera de poder ser "un gra al cul", hem de poder criticar i pressionar al Departament de la manera que volguem i la llista ha de continuar essent un clar exemple. De fet l'AEIC va néixer perquè uns quans de la llista no estavem d'acord com actuava el Departament.

Aulainf va néixer amb l'objectiu d'ajudar-nos entre nosaltres i de trobar solucions als problemes que el Departament no sabia o no volia solucionar, i durant aquests anys en podem trobar molts d'exemples. Crec que cal mantenir aquesta idea, si l'AEIC vol crear un forum en el seu portal, sota el domini XTEC, és lliure de fer-ho, però no té cap dret a tancar aquesta llista, ja que ha estat la llista que va fer néixer l'AEIC i no al revés.

En moltes ocasions a la llista ha sortit la idea d'Ítaca i el crit de guerra "Deperta Ferro!" No els perdem de vista!!!

M'agradaria afegir el que diu en Raimon en una de les seves cançons "Qui perd els origens perd la identitat" i ja que s'ha posat de moda gràcies a TV3 també podem cantar ... "Llença't, cada instant és únic, no es repetirà. Sento que el cor ja no para de bategar..."

Els Joseps (Mejias i Pujades) seran uns bons administradors. Tenen tot el meu suport!

Ja ho diu la dita, "No és boig qui a casa torna".

--
Pep Nogueras
Granollers