Asunto:Re: [aulainf] Sobre la llista aulainf
Fecha:Domingo, 26 de Abril, 2009  13:31:21 (-0700)
Autor:Josep Mejias <josepmejias @.....es>

Benvolgut Xavier,
    Com suposo que recordarās ja fa un grapat d'anys vaig crear aquesta llista, i crec que va ser motiu per coincidir molts de nosaltres (en trobades, cursos, dinars....).  Molts ens aquells inicis estavem una mica sols portan la informātica. Tinc molt bons records.
   Quan em vau demanar la junta de l'AEIC portar vosaltres l'administració de la llista no vaig dubtar en cap moment en deixar-la en les vostres mans. Heu fet una bona feina.
   Sembla ser que ara apunteu altres mitjans, com forums per donar serveis als socis.
   Si teniu al cap tancar la llistar, veient que hi ha companys que creuen que val la pena mantenir-la, no em faria res continuar portant-la com vaig fer ens els primers anys.
   Estic segur que entre en Pujadas i jo mateix la podriem portar bé,
Molts records Xavier,
Josep Mejías
IES La Bisbal