Asunto:Re: [aulainf] Sobre la llista aulainf
Fecha:Viernes, 24 de Abril, 2009  19:24:43 (+0200)
Autor:=?UTF-8?Q?Dr=2E_Joan_de_Gr=C3=A0cia?= <jdegra25 @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21318 (escrito por =?UTF-8?Q?Dar=C3=ADo__Castro_Gonz=C3=A1lez?=)

Hola Dario,

La llista sempre ha admès qualsevol tipus de discussió. El fet que
s'hagi introduït l'element programari lliure no implica que s'hagin
oblidat d'altres problemes ni que els resolgui.

Si has anat seguint el fil de les meves intervencions, em queixava que
la coordinació informàtica estava oblidada per part de la junta. Com
comprendràs, la Linkat no té res a veure amb què es defensi la figura
de coordinació. M'agradaria no barrejar temes.

Si la junta, que se suposa representa els socis, es posa seriosament a
treballar en la coordinació informàtica, ser crítica pel que fa les
dotacions (ningú ha dit res sobre el catàleg, ni s'ha queixat) veurem
com les coses començaran a avançar.

És una llàstima però m'hauria agradat veure més socis/es la setmana passada.

Joan de Gracia

El 24/04/09, Darío Castro González <dcastro@xtec.net> ha escrit: