Asunto:Re: [aulainf] Sobre la llista aulainf
Fecha:Viernes, 24 de Abril, 2009  19:01:11 (+0200)
Autor:=?UTF-8?Q?Dar=C3=ADo__Castro_Gonz=C3=A1lez?= <dcastro @....net>

Hola,

A Internet les coses neixen, es desenvolupen i al final moren. Es trist de dir, vaig estar als començaments (recordo que era l'únic que estava a l'escola concertada ..) però també es cert que de mica en mica els companys han estat desapareixen al mateix ritme que el discurs es desplaçava més sobre l'eina (linux-Windows) que sobre la resolució dels problemes reals.

Ara sóc coordinador, i els meus problemes principals els tinc amb la baixa formació TIC-TAC que tenen els professors, a la poca inversió en formació que fa en mi el departament, amb els jocs de mans que he de fer per mantenir un munt d'ordinadors amb poques hores, ... Fa temps que no sento res sobre les millores de la coordinació, formació, projectes d'innovació,...

Tot i que ho sembli, no sóc bel·ligerant davant la Linkat, però ho sóc quan veig que això s'està convertint en una cortina de fum per amagar els veritables problemes i les falsedats del discurs "políticament correcte" de les TIC, TAC o com vulguin dir-les. Hem caigut de quatre potes en el parany !

La llista serà útil en la mesura que ajudi a resoldre els veritables problemes de fons de les TIC-TAC en el dia a dia dels nostres centres.

Acabaria donat les gràcies a tots els que, amb la dedicació del seu temps personal, ajuden a fer més fàcil la tasca de coordinador responent i solucionant els dubtes que es plantejant. A mi m'heu tret moltes vagades del pou negre de la ignorància.

Darío