Asunto:Re: [aulainf] Llibres digitals i menys suport =?UTF-8?B?dMOoY25p?= =?UTF-8?B?Yw==?=
Fecha:Viernes, 24 de Abril, 2009  11:23:03 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21315 (escrito por Joan)

Hola Joan,

Des del Departament estem fent un seguiment d'aquest comportament de
t-systems. Oficialment ens han dit que no saben res.

M'agradaria tenir m√©s informaci√≥. √Čs a dir, quin t√®cnic ha trucat,
centre, etc.

M'ho pots enviar a través de correu: jdegra25@...

√Čs preocupant!!

Joan de Gracia