Asunto:=?UTF-8?Q?Re=3A_=5Baulainf=5D_Llibres_digitals_i_menys_suport_t=C3=A8cni?= =?UTF-8?Q?c?=
Fecha:Jueves, 23 de Abril, 2009  23:08:48 (+0200)
Autor:=?UTF-8?Q?Dr=2E_Joan_de_Gr=C3=A0cia?= <jdegra25 @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21309 (escrito por Sergi Tur Badenas)

Hola,

Penseu que s'hi estan jugant el nou concurs de suport. Ja us dic, no em sembla bé que hagin fet això. Ara bé, hi ha centres on els tècnics han fet una bona feina i en d'altres que han fet un desastre (sobretot pel que fa el suport Linkat).

Joan

El 23 / abril / 2009 13:06, Sergi Tur Badenas <sergi.tur@upc.edu> ha escrit:
En/na Josep Mejias ha escrit:

> Bon dia,
> Aquest matĂ­ els diaris porten en portada l'utilitaciĂł dels llibres de
> text en format digital. La idea es utilitzar de forma generalitzada
> l'ordinador portatil entre els alumnes del centre......mentrestant pel
> telèfon em truca la gent de "T-Systems" demanant que adreci una carta al
> Departament d'Ensenyament agraint la feina que estan fent en el dia a
> dia. Sembla ser que les coses no pinten gens bé en el suport tècnic que
> tenim des del Departament, Ă©s molt possible que s'acabi perdent en breu.

Ho dius de veritat!? T'han demanat que t'adrecis a ensenyament per dir
lo bé que va tot? No ho puc creure...

--
Sergi Tur http://acacha.dyndns.org/mediawiki