Asunto:=?UTF-8?Q?Re=3A_=5Baulainf=5D_Llibres_digitals_i_menys_suport_t=C3=A8cni?= =?UTF-8?Q?c?=
Fecha:Jueves, 23 de Abril, 2009  19:24:45 (+0200)
Autor:=?UTF-8?Q?Dr=2E_Joan_de_Gr=C3=A0cia?= <jdegra25 @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21306 (escrito por Josep Pujadas i Jubany)

Hola,

Nom√©s comentar-vos que t-systems no pot fer aix√≤. I us ho dic perqu√® ben aviat sortir√† a concurs p√ļblic la part de suport. En aquest sentit, aquesta petici√≥ que, segons comenta en Josep, ha fet t-system est√† en la l√≠nia de demostrar que ha fet b√© les coses.

Jo només us comentaré que pel que he vist a força centres és que el suport ha sigut nefast, la rotativitat dels tècnics, la poca qualificació tècnica, la manca de formació han estat elements que han dificultat el desplegament de Linkat als centres educatius.

Els responsables del Departament ja estan al cas de les trucades de t-systems. No m'ha sorprès quan m'han respost que no en sabien res i que mirarien d'esbrinar què ha passat.

No és ètic jugar amb els centres educatius per tal de posicionar-se per al nou concurs.

Ara no s'hi val que facin de bon nens quan hem de posar la nota, us sona oi?

Joan de Gracia

El 23 / abril / 2009 16:27, Josep Pujadas i Jubany <josep@bellera.cat> ha escrit:
On Thu, 23 Apr 2009 03:44:58 -0700 (PDT), Josep Mejias wrote

> Bon dia,
> Aquest matí els diaris porten en portada l'utilitació dels llibres de text
en format digital. La idea es utilitzar de forma generalitzada l'ordinador
portatil entre els alumnes del centre......mentrestant pel telèfon em truca
la gent de "T-Systems" demanant que adreci una carta al Departament
d'Ensenyament agraint la feina que estan fent en el dia a dia. Sembla ser
que les coses no pinten gens bé en el suport tècnic que tenim des del
Departament, és molt possible que s'acabi perdent en breu.

> Feliç diada de Sant Jordi,
> Josep Mejías
> IES La Bisbal

Josep,

Sobre els llibres digitals he posat un missatge a:

http://groups.google.com/group/eltermometretic/browse_thread/thread/a84a5ebcd
f1fdc37?hl=ca

Pel que fa a T-Systems estem contents amb el servei "de camp" que ens toca.

Nota: Ei, ja us vam veure per TV3 diumenge, als de La Bisbal!!!!

Cordialment,

Josep Pujadas i Jubany
Professor de Tecnologia
Coordinador de TIC (des 1998-99)
www.bellera.cat

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informàtica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMÀTICA
1. Per un programari lliure i en català
5. Suport tècnic i reconeixement coordinadors/es d'informàtica
| Participa als Fòrums d'Informàtica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fòrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fòrum ofimàtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobaràs a http://www.aeic.es