Asunto:[aulainf] Assemblea aeic 2008
Fecha:Viernes, 17 de Abril, 2009  08:15:33 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....com>

Hola,

Dema tindra lloc a santa coloma de gramenet l'assemblea corresponent a l'any 2008. La informacio sobre l'event la teniu al portal de l'aeic.

Faig jo mateix aquest escrit ja que la informacio sobre l'event apareix al portal i no s'ha fet la propaganda adient. Be s'ha enviat un escrit als socis (jo una mica mes i no el rebo).

Com ja sabeu ja fa mesos que he estat criticant el fet que l'assemblea no es fes durant el mes d'abril ja que historicament no es feia mes enlla del mes de gener.

Per tant animo als socis a assitir-hi ja que hem de demanar moltes explicacions sobre com esta l'aeic, el per que de "l'encefalograma pla" del portal, la llista de distribucio, de la coordinacio informatica,etc.

A titol d'exemple, fa unes tres setmanes vaig crear el termometretic, (www.eltermometretic.com) amb l'ajut dels companys/es que van assistir a la trobada del dia 28 de març. Be, en aquest espai de temps, la llista ha crescut molt, el nombre de missatges s'ha disparat força i la vitalitat del bloc es una passada i tot fent us dels recursos disponibles a la web (basicament google). El cost de tot plegat .... Zero.

A banda d'aixo, tambe vull demanar explicacions de les irregularitats existents a la llista (expulsio de membres), mediocritat del servei,etc.

I ...... Per que tanta formacio (de fet fem d'academia subcontractada) si els drets dels coordinadors/es es troben en l'oblit.

Be, com que hi assistire ja fare una cronica publica del que succeira dema.

:-)

Dr. Joan de Gracia