Asunto:RE: [aulainf] Re: Assemblea aeic 2008
Fecha:Lunes, 20 de Abril, 2009  08:40:40 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....com>

Hola sergi,

Ben be no s'elimina la llista, simplement es deixa com esta i d'avorriment tendim a una llista morta.

Va faltar representacio de socis pero no em va soprendre gaire el que vaig veure ja que representa clarament el que passa, hi ha una fractura entre els socis i l'actual junta. Ja et dic, no em sento representat.

Joan de Gracia