Asunto:RE: [aulainf] Re: Assemblea aeic 2008
Fecha:Lunes, 20 de Abril, 2009  08:12:55 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....com>

Hola francesc,

Disculpa si et responc ara.

La meva intencio es de publicar aquest vespre el resum no oficial de l'assemblea a traves d'aulainf (en fare copia a la llista eltermometretic que pots trobar a: http://www.eltermometretic.com

Be, de novetats, a banda dels nombrosos cursos que es proposen hi ha:

- increment substancial de la quota dels cursos (si no ho comuniquen de forma oficial, ja us ho fare saber jo)

- eliminacio del cur d'administracio de linkat (aqui tambe us he de donar mes informacio ja que aquest curs el donare a traves d'altres vies que no es l'aeic). Us he de dir que era l'unic curs 100% presencial i que sempre emplenava amb 20 assistents. Be suposo que es el que te per protestar ;-)

- l'aulainf la deixaran tal i com esta (de malament) i volen passar-ho als forums del drupal. Aquí vaig protestar ja que la llista es l'essencia de l'aeic. Els vaig proposar de contractar el servei de pagament d'elistas o mirar un servei alternatiu de llistes de distribucio (recordeu que tenim la llista de distribucio eltermometretic que funciona molt be a traves de google). Un forum NO es una llista de distribucio.

- es va presentar el nou portal i la formacio d'estiu. Els vaig recordar que el portal esta buit de continguts i que no es parla de formacio.

Al final de l'assemblea hi havia gairebe tota la junta (unes 8 persones de la junta + 3 socis). Al final, de soci vaig quedar jo i es evident que votar 1 soci en contra de la junta no porta a enlloc. L'assemblea no va ser representativa i hi ha socis que no varen rebre la convocatoria.

Al final, va faltar temps perque em responguessin les nombroses preguntes que varen quedar sense resposta: coordinacio informatica, etc.