Asunto:[aulainf] Re: Assemblea aeic 2008
Fecha: 18 de Abril, 2009  14:28:02 (+0200)
Autor:fvalbano <fvalbano @.....es>
En respuesta a:Mensaje 21299 (escrito por Dr. Joan de Gracia)

Salut Joan:
Quan arribi aquest missatge, si eés que arriba, estareu en plena assemblea o ja l'haureu acabada.
Jo sóc membre de l'AEIC des de després de la 1ª Escola d'Estiu i no he rebut cap missatge sobre l'Assemblea. He mirat avui la llista AULAINF a rel del teu missatge i tampoc no he sabut trobar cap referència, és més, veig que efectivament els últims missatges els has posat pràcticament tots tu en referència a la llista "el termometre tic".
Suposo que això ho haureu parlat a l'Assemblea. Lamentablement, per motius personals i familiars, no hi puc assistir (com tampoc vaig poder anar a la trobada del dia 28) però trobo que les coses estan canviant a l'AEIC i no precisament per anar a millor. Potser són massa anys de picar contra la paret i la gent ens desanimem.
Espero el teu resum ( i a poder ser, també "l'oficial") de la trobada d'avui.
Salutacions cordials des del rerepaís inestable (atmosfèricament parlant, és clar)
Francesc Vila Albano

"Dr. Joan de Gracia" <jdegra25@...> dijo: