Asunto:Re: [aulainf] Enquesta sobre les adsl
Fecha:Jueves, 16 de Abril, 2009  11:28:25 (-0700)
Autor:Josep Mejias <josepmejias @.....es>
En respuesta a:Mensaje 21293 (escrito por Dr. Joan de Gracia)

Hola Joan,
   Aquest matí ens ha vingut una empresa informātica "especialitzada" en centres d'ensenyament que ofereix diferents serveis (venda d'ordinadors, hostings, un software per gestió de centre.....).
    Em comentaven que els ha sorprés les nombroses peticions d'escoles i instituts per  ubicar la web del centre en els servidors d'aquesta empresa.
  Només t'explicaré una a tall d'exemple. Fa un parell de setmanes en plena čpoca d'exāmens el moodle del nostre centre (800 alumnes i 90 profes) no va funcionar durant 5 dies per que van canviar la IP del router........ ningú sabia que passava. Crec que podien haver enviat un mail comentant el fet,  no poden canviar "la porta" sense avisar. :-)
  No he contestat l'enquesta, perō suposo que el mail et respón.
  Molts records Joan,
Josep