Asunto:[aulainf] RV: [eltermometretic] L'Heura ha sortit a El Pais
Fecha:Miercoles, 15 de Abril, 2009  20:11:18 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....com>

De: eltermometre <eltermometretic@gmail.com>
Enviado: miércoles, 15 de abril de 2009 20:09
Para: jdegra25@gmail.com
Asunto: RV: [eltermometretic] L'Heura ha sortit a El Pais

De: Dr. Joan de Gracia <jdegra25@gmail.com>
Enviado: miércoles, 15 de abril de 2009 20:05
Para: eltermometretic@googlegroups.com
Asunto: [eltermometretic] L'Heura ha sortit a El Pais

Hola,

La web de sindicat.net i el bloc d'en jordi perales (www.jordiperales.com) s'han fet resso de la noticia apareguda a El Pais

http://www.sindicat.net/n.php?n=9692

La frase de moda es "No nos damos por aludidos en la parte tecnica". Aquesta empresa tampoc es dona per aludida en moltes altres coses.

Aquest vespre em fare resso tambe al bloc.

Per cert, algu de la llista sap programar en php, tinc en ment crear un formulari de queixes que vagi directament als responsables.

joan

Si vols més opcions, visita aquest grup a
http://groups.google.es/group/eltermometretic?hl=ca?hl=ca