Asunto:Re: [aulainf] Quin WiKI muntar?
Fecha:Martes, 31 de Marzo, 2009  09:30:20 (+0200)
Autor:Pau TomÚ <pausoft @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21277 (escrito por IES Magrat)

Jo estic fent servir mediawiki i em va molt bé. Tampoc faig coses molt sofisticades, per˛.
Només veig una pega si vols protegir zones de la wiki per fer-les privades, que em penso no es pot fer i en canvi Doku em penso que si ho permet.
A la signatura del meu correu hi ha l'enllaš a la meva wiki.

Salutacions

2009/3/30 IES Magrat <iesmalgrat@gmail.com>
Hola,

estava pensant muntar un wiki de manera local al centre, i he estat
mirant una mica el que hi ha de gratu´t, i ara estic entre dos, que hagi
treballat amb ells em podria donar la seva opinió.
- Dokuwiki, sembla es que senzill i fiable, per˛ em sembla que
l'equip que el desenvolupa es redu´t.
- Mediawiki, és el mateix que fa servir la wikipedia, potser massa
wiki per un institut?

ja se que hi ha més opcions gratu´tes, per˛ amb les connexions externes
dels IES, m'estic plantejant si per fer coses a dins de l'escola millor
tenir-ho muntat localment, encara que sigui consultable des de
l'exterior, sempre que no marxi la llum, no exploti l'ordinador, ... :)

Josep M

AEIC (Associació d'Ensenyants d'InformÓtica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORM└TICA
1. Per un programari lliure i en catalÓ
5. Suport tŔcnic i reconeixement coordinadors/es d'informÓtica
| Participa als F˛rums d'InformÓtica de Centres de l'AEIC!     |
| - F˛rum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - F˛rum ofimÓtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobarÓs a http://www.aeic.es

Pau Tomé