Asunto:Re: [aulainf] Quin WiKI muntar?
Fecha:Martes, 31 de Marzo, 2009  10:12:52 (+0200)
Autor:Martí Furest <marti @......cat>
En respuesta a:Mensaje 21277 (escrito por IES Magrat)

En/na IES Magrat ha escrit:
> Hola,
>
> estava pensant muntar un wiki de manera local al centre, i he estat
> mirant una mica el que hi ha de gratuït, i ara estic entre dos, que hagi
> treballat amb ells em podria donar la seva opinió.
> - Dokuwiki, sembla es que senzill i fiable, però em sembla que
> l'equip que el desenvolupa es reduït.
> - Mediawiki, és el mateix que fa servir la wikipedia, potser massa
> wiki per un institut?
>
> ja se que hi ha més opcions gratuïtes, però amb les connexions externes
> dels IES, m'estic plantejant si per fer coses a dins de l'escola millor
> [...]
Hola

L'any 2008 vaig impartir un curs d'Aprendre i ensenyar amb les TIC i el
la web http://www.xtec.cat/~mfurest3/ és pot veure tot el que varem fer
i entre altres coses vaig crear una wiki on els alumnes del curs podien
participar com un exercici més.

No recordo per quines raons la vaig muntar en l'espai de la meva dona
que és el següent: http://phobos.xtec.cat/mserra73/assessorament/doku.php

És bastant fàcil de crear i d'utilitzar.

Fins aviat

Martí