Asunto:Re: [aulainf] Quin WiKI muntar?
Fecha:Lunes, 30 de Marzo, 2009  23:37:14 (+0200)
Autor:Sergi Tur Badenas <sergi.tur @...edu>
En respuesta a:Mensaje 21277 (escrito por IES Magrat)

En/na IES Magrat ha escrit:
> Hola,
>
> estava pensan t muntar un wiki de manera local al centre, i he est at
> mirant una mica el que hi ha de gratu´t, i ara estic ent re dos, que hagi
> treballat amb ells em podria donar la seva opinió.
> - Dokuwiki, sembla es que senzi ll i fiab le, per˛ em sembla que
> l'equip que el desenvo lupa es r edu´t.
> - Mediawiki, és el mateix que fa servi r la wiki pedia, potser massa
> wiki per un institut?

Per a gus tos els colors...

Si tens pensat fer pÓgin es wiki priv ades o gestió d'usuaris i rols/grups
avanšada no utilit zi mediawiki. Com tu dius estÓ pensat per a wikipedi a
i com saber la wikipedia es completament oberta (encara qu e es poden fer
configuracions/modificacions).
Jo pre fereixo mediawiki. L'esperit és tenir-ho tot obert i f Óci l de
modificar. I si algú et modifica quelcom que no co nvé doncs es tirÓ
enrere...

Un altre avantatge de la mediawiki és que si l'aprens també ja aprens
wikipedia ....

No he treballat amb docuwiki. Puc dir per˛ que es tic molt content de
mediawiki...

Els alumnes l'utili tzen per a fer apunts:

https://www.iescope rnic.com/med iawiki/index.php/IES_Nicolau_Cop%C3%A8rnic_2008-2009#P .C3 .A0gines_wiki_dels_alumnes

> ja se que hi ha més o pcions gratu´tes, per˛ amb les connexions externes < br> > del s IES, m'estic plantejant si per fer coses a dins de l 'es cola millor
> tenir-ho muntat localment, encara que sigu i consultable des de
> l'exterior, sempre que n o marxi l a llum, no exploti l'ordinador, ... :)

Sí la majoria d e temps treballareu des de la xarxa del centre, alesho res
local és la millor opció (ull per˛ amb els DN S, que no sigui que t'acabi
enviant a Internet per a to rnar a en trar a la xarxa local...)