Asunto:Re: [aulainf] Quin WiKI muntar?
Fecha:Lunes, 30 de Marzo, 2009  21:40:51 (+0200)
Autor:Pau Cabot <pcabot @.............es>
En respuesta a:Mensaje 21277 (escrito por IES Magrat)

En/na IES Magrat ha escrit:
> Hola,
>
> estava pensant muntar un wiki de manera local al centre, i he estat
> mirant una mica el que hi ha de gratuït, i ara estic entre dos, que hagi
> treballat amb ells em podria donar la seva opinió.
> - Dokuwiki, sembla es que senzill i fiable, però em sembla que
> l'equip que el desenvolupa es reduït.
> - Mediawiki, és el mateix que fa servir la wikipedia, potser massa
> wiki per un institut?
>
> ja se que hi ha més opcions gratuïtes, però amb les connexions externes
> dels IES, m'estic plantejant si per fer coses a dins de l'escola millor
> [...]
Dokuwiki no el conec, però Mediawiki és el que tenim nosaltres muntat al
centre i n'estam contents. Si vols pegar-hi una ullada:
http://wiki.matadejonc.cat

Per mi, Mediawiki té els avantatges que usa el mateix programari de la
Viquipèdia (per si qualque alumne s'anima a col·laborar-hi) i que és
molt potent, i té l'inconvenient que no és immediat d'utilitzar (la
interfície no és WYSIWYG). En algun moment m'he plantejat una
alternativa WYSIWYG i havia estat pensant en Deki Wiki, que pots provar
a www.wik.is. És molt més agradable visualment però menys potent.

Sort, Pau.