Asunto:[aulainf] Quin WiKI muntar?
Fecha:Lunes, 30 de Marzo, 2009  19:36:59 (+0200)
Autor:IES Magrat <iesmalgrat @.....com>

Hola,

estava pensant muntar un wiki de manera local al centre, i he estat
mirant una mica el que hi ha de gratuït, i ara estic entre dos, que hagi
treballat amb ells em podria donar la seva opinió.
- Dokuwiki, sembla es que senzill i fiable, però em sembla que
l'equip que el desenvolupa es reduït.
- Mediawiki, és el mateix que fa servir la wikipedia, potser massa
wiki per un institut?

ja se que hi ha més opcions gratuïtes, però amb les connexions externes
dels IES, m'estic plantejant si per fer coses a dins de l'escola millor
tenir-ho muntat localment, encara que sigui consultable des de
l'exterior, sempre que no marxi la llum, no exploti l'ordinador, ... :)

Josep M