Asunto:Re: [aulainf] Joan
Fecha:Lunes, 30 de Marzo, 2009  17:40:24 (+0200)
Autor:IES Magrat <iesmalgrat @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21274 (escrito por joanllobell)

Hola Joan,

be segur que tant bo com el premier no serà, ja que l'edició sempre ha sigut un pel complicada, però hi ha bons programes, et passo l'adreça amb els més reconeguts:

http://www.freealts.com/privapp.php?id=52

Jo he provat el Kdenlive, i m'agrada força, tot i que en algun moment potser es una mica inestable, però està en desenvolupament, per tant segur que millorarà.

De totes maneres tu mateix mirels una mica i el que s'adapti millor al que estas acostumat a fer.

Personalment el Kino no li acabo d'agafar el pes, la resta potser una mica complexos per el que faig habitualment.

Josep M

En/na joanllobell@... ha escrit:
Hola a Tothom,

Quin programa de software lliure em recomaneu per substituir a l'Adobe
Premiere?

Gràcies,

Joan

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informàtica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMÀTICA
1. Per un programari lliure i en català
5. Suport tècnic i reconeixement coordinadors/es d'informàtica
| Participa als Fòrums d'Informàtica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fòrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fòrum ofimàtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

aulainf-baja@...
Ens trobaràs a http://www.aeic.es