Asunto:[aulainf] Errors d'origen desconegut
Fecha:Jueves, 26 de Marzo, 2009  18:38:59 (+0100)
Autor:Jesús del Oso <jdeloso @....cat>

Hola companys

Fa dies que tinc un ordinador que em dóna problemes i no puc trobar d'on procedeixen.

A primera vista tot va bé i no dóna cap problema perň....

1) He comprovat que quan copio fitxers d'un lloc a un altre i comparo els originals amb els finals troba diferčncies

2) Quan gravo un CD o DVD i comparo el resultat amb els fitxers originals troba diferčncies

3) L'altre dia vaig passar fotos d'una cŕmera a l'ordinador i una foto sortia molt estranya. Les vaig tornar a passar i totes estaven correctes.

Com dic, a primera vista va bé perň em dóna, no sempre, aquest problemes.

Necessito algun programa que faci proves de tot: de la memňria, de les comunicacions disc dur-disc disc-dur, port USB, Ethernet, etc...

Em refereixo a proves repetitives que comprovin el funcionament de cada cosa durant una estona, no aquells que miren el tipus de hardware...

Coneixeu algun programa d'aquestes característiques?

Moltes grŕcies

Jesús del Oso
IES Jaume Vicens Vives
Girona