Asunto:Re: [aulainf] Quin WiKI muntar?
Fecha:Martes, 31 de Marzo, 2009  09:30:20 (+0200)
Autor:Pau Tomé <pausoft @.....com>

Jo estic fent servir mediawiki i em va molt bé. Tampoc faig coses molt sofisticades, perō.
Només veig una pega si vols protegir zones de la wiki per fer-les privades, que em penso no es pot fer i en canvi Doku em penso que si ho permet.
A la signatura del meu correu hi ha l'enllaį a la meva wiki.

Salutacions

2009/3/30 IES Magrat <iesmalgrat@gmail.com>
Hola,

estava pensant muntar un wiki de manera local al centre, i he estat
mirant una mica el que hi ha de gratuīt, i ara estic entre dos, que hagi
treballat amb ells em podria donar la seva opinió.
- Dokuwiki, sembla es que senzill i fiable, perō em sembla que
l'equip que el desenvolupa es reduīt.
- Mediawiki, és el mateix que fa servir la wikipedia, potser massa
wiki per un institut?

ja se que hi ha més opcions gratuītes, perō amb les connexions externes
dels IES, m'estic plantejant si per fer coses a dins de l'escola millor
tenir-ho muntat localment, encara que sigui consultable des de
l'exterior, sempre que no marxi la llum, no exploti l'ordinador, ... :)

Josep M

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informātica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMĀTICA
1. Per un programari lliure i en catalā
5. Suport tčcnic i reconeixement coordinadors/es d'informātica
| Participa als Fōrums d'Informātica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fōrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fōrum ofimātica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobarās a http://www.aeic.es

Pau Tomé