Asunto:Re: [aulainf] Auditoria impressora
Fecha:Viernes, 6 de Marzo, 2009  16:47:56 (+0100)
Autor:Pau Tomé <pausoft @.....com>

Hauries de muntar un servidor d'impressió i crear usuaris per imprimir. A linux, pots crear una cua CUPS i amb els usuaris del sistema portar el control. En Windows, crec que es pot controlar també creant una cua per la impressora compartida, sempre que l'equip sigui un 2000 o 2003 server.

2009/3/6 IES Ramon Turró Darder <iesmalgrat@gmail.com>
Hola,

resulta que tenim una impressora que s'ha descontrolat el consum, i voliem portar un control de qui imprimeix i quantes cōpies fa.

Algú coneix un programa que faci aquest control? ja que m'han dit que no hi ha cap impressora que ho faci.

Moltes grācies.

Josep M Sardā
Coordinador Informātica
IES Ramon Turró i Darder
Malgrat de Mar
Consultas recomendadas
Cartuchos de tinta para impresoras | Cursos de electrónica | Cargadores de baterías | Diseño Web

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informātica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMĀTICA
1. Per un programari lliure i en catalā
5. Suport tčcnic i reconeixement coordinadors/es d'informātica
| Participa als Fōrums d'Informātica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fōrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fōrum ofimātica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobarās a http://www.aeic.es

Pau Tomé