Asunto:Re: [aulainf] per a aulainf
Fecha:Jueves, 26 de Febrero, 2009  09:37:42 (+0100)
Autor:Sergi Tur Badenas <sergi.tur @...edu>

En/na Dr. Joan de Gracia ha escrit:

> fiab le gratuït. Mirem les demés associacions com ho tenen, o perquè no ,
> al servidor de l'AEIC podeu muntar un mailm an
> ( http://www.gnu.org/software/mailman/index.html), gesto r d e llistes de
> correu que farà molt millor la feina qu e la llista gratuïta d'e-listas i
> que fan s ervir per exemple a Softcatalà
> (http://llistes.softc atala.org /mailman/listinfo)

També podeu obrir un p rojecte a la farga [1] i utilitzar les llistes de
correu. De pas ja tindríeu altres serveis com CVS o SVN que poden ser út ils

Ara bé, jo crec que el problema és q ui administr a la llista.

Salutacions,

-- < br> Sergi Tur http://aca cha.dyndns.org/mediawiki

[1] https://proje ctes.lafarga .cat/