Asunto:Re: [aulainf] prova de funcionament
Fecha:Viernes, 20 de Febrero, 2009  12:39:22 (+0100)
Autor:Pau Tomé <pausoft @.....com>

jo el veig

2009/2/20 Pep Nogueras <pepnogueras@gmail.com>
Perdoneu, perō últimament m'he adonat que no arriben els missatges que envio al forum.

No sé si a algú més li ha passat.

Ara he fet un canvi i el missatge és per veure si funciona correctament.

Grācies

Pep Nogueras

Consultas recomendadas
Internet | Marketing por Internet | Servicios de Revelado Digital | Antivirus

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informātica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMĀTICA
1. Per un programari lliure i en catalā
5. Suport tčcnic i reconeixement coordinadors/es d'informātica
| Participa als Fōrums d'Informātica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fōrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fōrum ofimātica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobarās a http://www.aeic.es

Pau Tomé