Asunto:[aulainf] per a aulainf
Fecha:Miercoles, 25 de Febrero, 2009  14:45:15 (-0800)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....es>

Hola Xavier,

Migrar la llista als f√≤rums queda fora de q√ľesti√≥, la mateixa ess√®ncia de l'AEIC ha estat la llista i continua sent la llista. El problema en s√≠ no √©s la llista, es tracta de la problem√†tica que hi ha al darrere, de la coordinaci√≥, dels nous reptes (p.e. el cat√†leg d'equipaments, tota una responsabilitat per als centres), el suport "in situ" que tendir√† a reduir-se, etc.

Mireu qu√® costa el servei de pagament d'e-listas o un altre servei fiable gratu√Įt. Mirem les dem√©s associacions com ho tenen, o perqu√® no, al servidor de l'AEIC podeu muntar un mailman (http://www.gnu.org/software/mailman/index.html), gestor de llistes de correu que far√† molt millor la feina que la llista gratu√Įta d'e-listas i que fan servir per exemple a Softcatal√† (http://llistes.softcatala.org/mailman/listinfo)

Joan de Gracia

El 25 / febrer / 2009 19:39, Xavier Beà <xavier.bea@gmail.com> ha escrit:
Hola a tothom,
La llista que utilitzem actualment és la que és.
Ja fa molt de temps que no és 100% fiable. Repassant el missatge rebotats, sempre n'hi ha hagut. Però, pel que comenteu alguns de vosaltres, darrerament, el percentatge de rebotats és més alt.
√Čs prou evident que, per tant, caldr√† fer un replantejament de la utilitzaci√≥ de la mateixa. Entre les opcions que hi han, poden ser:
  • fer la llista de pagament (potser hi han errades fetes amb la intenci√≥ de provocar la migraci√≥),
  • migrar les consultes /comentaris/ opinions cap a f√≤rums interns dins el nou portal de l'AEIC.
  • cercar altres llistes,
  • altres opcions (obertes a propostes comunitaries)
En la propera reunió presencial, imminent, de junta discutirem el cas i prendrem una decisió. Qualsevol opció serà per millorar la situació actual.

Xavier Beà
President de l'AEIC

El 24 / febrer / 2009 12:41, <ravalos@xtec.cat> ha escrit:
Una revisió a fons, dieu?
I tant que caldria!! Jo fa anys que he desistit d'enviar missatges... Faig de Lamer obligat. A veure si aquest arriba... tindria una agradable sorpresa!.

Ramon Àvalos