Asunto:Re: [aulainf] No arriben els missatge
Fecha:Miercoles, 25 de Febrero, 2009  19:39:59 (+0100)
Autor:Xavier Beā <xavier.bea @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21118 (escrito por ravalos)

Hola a tothom,
La llista que utilitzem actualment és la que és.
Ja fa molt de temps que no és 100% fiable. Repassant el missatge rebotats, sempre n'hi ha hagut. Perō, pel que comenteu alguns de vosaltres, darrerament, el percentatge de rebotats és més alt.
És prou evident que, per tant, caldrā fer un replantejament de la utilització de la mateixa. Entre les opcions que hi han, poden ser:

  • fer la llista de pagament (potser hi han errades fetes amb la intenció de provocar la migració),
  • migrar les consultes /comentaris/ opinions cap a fōrums interns dins el nou portal de l'AEIC.
  • cercar altres llistes,
  • altres opcions (obertes a propostes comunitaries)
En la propera reunió presencial, imminent, de junta discutirem el cas i prendrem una decisió. Qualsevol opció serā per millorar la situació actual.

Xavier Beā
President de l'AEIC

El 24 / febrer / 2009 12:41, <ravalos@xtec.cat> ha escrit:
Una revisió a fons, dieu?
I tant que caldria!! Jo fa anys que he desistit d'enviar missatges... Faig de Lamer obligat. A veure si aquest arriba... tindria una agradable sorpresa!.

Ramon Āvalos