Asunto:Re: [aulainf] videos Real Media
Fecha:Martes, 24 de Febrero, 2009  20:06:36 (+0100)
Autor:Anna Cruells Fruitˇs <acruells @.....com>

Enric, moltes grÓcies per la resposta. M'ha anat molt i molt bé.

El problema que tenia amb el Real Player era que quan el vaig instalĚlar vaig desmarcar l'opció de descÓrrrega, amb la sana intenció de que no em molestessin amb venda de música. Quan vaig llegir el tema del botó vermell vaig optar per desinstalĚlar i comenšar de nou. En aquest moment vaig entendre que significava l'opció de les descÓrregues.

Ara ja tinc els vídeos descarregats .rm. Després, per gravar-los en un DVD i poder-los veure en el reproductor de DVDs (domŔstic) que tenim a les aules, quin programa es pot utilitzar? Jo faig servir el Format Factory (llicŔncia sota GNU), per fer la conversió de .irv o .rm a .avi Per˛ quin software lliure podem utilitzar per gravar DVD's domŔstics?

Mil grÓcies altra vegada,

Anna Cruells