Asunto:Re: [aulainf] No arriben els missatge
Fecha:Lunes, 23 de Febrero, 2009  18:20:59 (+0100)
Autor:Pep Nogueras <pepnogueras @.....com>

Jo també m'hi trobo, sobretot si els envio des del Gmail!

He provat d'enviar-los des del web d'elistas i n'ha arribat algun, el que he enviat com a prova i prou!

No sé si aquest arribarā!

Estaria bé que es fes una revisió a fons del funcionament de la llista!!!

Fins aviat!

Pep Nogueras

El 22 / febrer / 2009 20:36, Dr. Joan de Gracia <jdegra25@yahoo.es> ha escrit:
Hola,

No se que esta succeint pero el correu d'elistas va malament. Es cert que sempre ha estat un servei una mica lent (recordem que es el servei gratuir).

Fora bo que l'AEIC professionalitzes la llista de distribucio, es a dir que invertis en millorar el servei. No em serveix la solucio de tancar la llista i passar-lo a un forum o solucio similar. La llista ha de romandre com esta i millorar-la.

Tampoc hi ha hagut cap manifestacio en relacio a l'acord de M$ ni tampoc s'ha dit res de l'assemblea ni res de res.

Hi ha algu? Que haurem de demanar unes noves eleccions veient el panorama d'inactivitat que hi ha? S'han mantingut reunions amb area tic del departament? Sabeu que s'obre el cataleg d'equipaments? Sabeu que s'ofereix en aquest cataleg?

Esteu al capdavant de l'AEIC i ja portem mesos amb una desgovernanįa total, aixo si, la formacio a primera linia, potser perque es font d'ingressos i els socis no?

Joan de Gracia

Un soci al qual la junta li deu explicacions.

Dr. Joan de Gracia
Consultas recomendadas
Antivirus | Cargadores de baterías | Diseño Web | Fotografía Digital

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informātica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMĀTICA
1. Per un programari lliure i en catalā
5. Suport tčcnic i reconeixement coordinadors/es d'informātica
| Participa als Fōrums d'Informātica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fōrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fōrum ofimātica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobarās a http://www.aeic.es

Pep Nogueras