Asunto:[aulainf] Conversor MP3 o WAV A MPEG LAYER3 o similar
Fecha:Lunes, 23 de Febrero, 2009  00:13:58 (+0100)
Autor:Carles M. Bosch <cmbosch @.....es>

Tinc un Powerpoint 2007 i vull posar-li so. Com no m'admet el format mp3, ho he posat amb wav sense problemes pero ocupa massa 30Mb. He pensat que podria pasar-ho a MPEG Layer-3 que ocupa molt menys ja que elimina del MP3 aquells sons inaudibles o bé passarho a un altre format compatible amb el powerpoint. He buscat perinternet pero no acabo de trobar cap conversor util que redueixi el tamany o passi de MP3 a MPEG-Layer3 (hi ha llocs que diu que és el mateix)
Alguna ajuda per incloure el mp3 al PowerPoint  en un format compatible i que no pessi gaire? Grŕcies