Asunto:[aulainf] Re: [SPAM-] [aulainf] projecte heura
Fecha:Martes, 10 de Febrero, 2009  17:10:08 (+0100)
Autor:AGS <aguillamet @...........org>

Aixō que dius s'activa des de dins el switch de capįalera 4024. Tens que activar el DHCP per a la vlan docent (per a la vlan eduroam ja ha estat activat). Tens que entrar al switch via web amb les contrasenyes que li corresponent, accedir a l'apartat de "IP Aplication" i alli dins a l'apartat DHCP, veuras que ja esta activat el DHCP per a eduroam, solament et cal configurar de forma similar per a la vlan de docent. Es fācil si ja s'ha treballat amb sistemes d'aquest tipus amb gestio http, perō, complex si no s'ha fet mai.

--
Salutacions.